Άψογη η Dell Greece Technical Support

Άψογη η Dell Greece Technical Support

Όχι μόνον τα στραβά, αλλά και τα καλά να τα λέμε: Είχα αγοράσει έναν φορητό υπολογιστή της Dell από την Media Markt και μέσα στον χρόνο έγινε ζημιά σε κάποια γράμματα στο πληκτρολόγιο -ίσως και λόγω κακής χρήσης καθότι ο γιός μου για τον οποίο προοριζόταν είναι 13 ετών και σίγουρα δεν δείχνει και ιδιαίτερη προσοχή όταν τον χρησιμοποιεί- με αποτέλεσμα ουσιαστικά να μην μπορεί να τον λειτουργήσει.

Αρχικά απευθύνθηκα στο κατάστημα του Media Markt από όπου και αγόρασα τον υπολογιστή και επειδή δεν είχε κλείσει χρόνος από την αγορά του προϊόντος με παρέπεμψαν στην ελληνική Dell Technical Support Agent… Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν «ωχ μπλέξαμε» γνωρίζοντας την τεχνική υποστήριξη που μου έχουν παράσχει παλαιότερα άλλες εταιρείες!

Φαντάστηκα ότι θα με ταλαιπωρήσουν τόσο για να μάθουν τι ακριβώς συνέβη με τον υπολογιστή, όσο και για να μου κλείσουν ραντεβού, να τους μεταφέρω το laptop, να το παραλάβουν και σκέφτηκα πόσος καιρός θα περάσει για να το πάρω και πάλι πίσω στα χέρια μου και να το χρησιμοποιήσει και πάλι ο γιος μου…

Και όμως τίποτε από αυτά δεν συνέβη και μάλιστα μέσα στην Μεγάλη Εβδομάδα: Με ένα απλό τηλέφωνο, δίνοντας μόνον τον σειριακό αριθμό του υπολογιστή αναγνώρισαν το πρόβλημα και μου έκλεισαν ραντεβού για την επόμενη κιόλας ημέρα (!!!!) σε ώρα που με βόλευε (!!!!) για να κάνουν αντικατάσταση του πληκτρολογίου!!!

Όπως μου τα είπαν… έτσι και έγιναν: Την επόμενη ημέρα ήρθε στο σπίτι μου, την ώρα που υπέδειξα, τεχνικός της εταιρείας, αντικατέστηκε άμεσα το πληκτρολόγιο και το lap top παραδόθηκε την ίδια στιγμή στα χέρια του γιού μου για να το «τεστάρει», ο οποίος έκανε τρελή χαρά με αυτή την εξέλιξη!!!

Συγχαρητήρια εκεί στην Dell Ελλάδας… Κάνουν εξαιρετική δουλειά!!

Από τον φίλο Π.Δ.

Σχολιάστε