Ντροπή στην Τράπεζα Πειραιώς! Μας χρωστούσαν, μας πήραν και το «βόδι»!

Ντροπή στην Τράπεζα Πειραιώς! Μας χρωστούσαν, μας πήραν και το «βόδι»!

Όταν καθυστερούμε μία δόση οι τράπεζες ψάχνουν και βρίσκουν και ξέρουν και να μας τα «αρπάζουν» ακόμη και από τους λογαριασμούς των εγγυητών των δανείων – όπως άλλωστε διάβασα εδώ στο www.ignomisou.gr – όταν όμως είναι για να επιστρέψουν χρήματα που οι ίδιες οφείλουν κάνουν την… «πάπια», κατά τα κοινώς λεγόμενα!

Σας έχω ξαναγράψει για την περίπτωσή μου στο www.ignomisou.gr το ζητημά μου με το σκεπτικό να προσέξουν και άλλοι δανειολήπτες εάν τους προκύψει κάτι αντίστοιχο… Από την πλευρά μου είχα θεωρήσει πως έλυσα το ζήτημά μου… Όμως τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς έτσι: Μετά τις διαβεβαιώσεις που μου είχαν δοθεί… απλά νόμιζα πως το έλυσα!!

Γιατί;; Ας το πάρουμε από την αρχή: Στις 17 Οκτωβρίου διαπίστωσα ότι είχε αφαιρεθεί από τον τραπεζικό μου λογαριασμό στην Πειραιώς -μέσω του οποίου πληρώνω το δάνειό μου- ποσό 41,58 € με την αιτιολογία: «Χρέωση εσωτερικού λογαριασμού»… Επικοινώνησα άμεσα με την Τράπεζα και όπως μου εξήγησαν επρόκειτο περί λάθους.. Τι είδους λάθος; Η χρέωση αφορούσε στο συμβόλαιο με την ασφαλιστική CNP που συνεργαζόταν με την Marfin και η οποία κάλυπτε το στεγαστικό μου όταν το υπέγραψα.. Όταν όμως η Marfin απορροφήθηκε πριν αρκετά χρόνια το συμβόλαιο με την συγκεκριμένη ασφαλιστική διεκόπη αυτόματα και η Πειραιώς ασφάλισε τα στεγαστικά δάνεια σε μια άλλη εταιρεία, την οποία εξοφλώ κανονικά, με ετήσια καταβολή.

Για κάποιο όμως λόγο (που μόνον το … «σύστημα» γνωρίζει) η υποχρέωση εξόφλησης της προηγούμενης ασφαλιστικής (δηλαδή της CNP) «ζωντάνεψε» και παρακρατήθηκε το ποσό αυτό από τον λογαριασμό μου, ενώ φυσικά δεν θα έπρεπε!!!

Μάλιστα, όταν ρώτησα εάν έχει συμβεί και σε άλλους αυτό και εάν τους επιστρέφονται η απάντηση ξεκάθαρη: «Έχει συμβεί κατά κόρον, σε χιλιάδες λογαριασμούς, λόγω του λάθους του συστήματος. Και τα ποσά επιστρέφονται μόνον σε περιπτώσεις όπως η δική σας που το καταλάβατε και μας το εντοπίσατε, γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα να ενημερωθούμε αυτόματα εμείς για την λάθος χρέωσης».

Για να μην τα πολυλέω, οι υπάλληλοι που χειρίζονται την υπόθεσή μου, μου έδωσαν διαβεβαιώσεις ότι αυτό το ποσό θα επιστραφεί: Μάλιστα, μου ζήτησαν για διαδικαστικούς λόγους (αν και δεν κατανόησα πλήρως αυτό το αίτημά τους) να τους αποστείλλω και το Ε9 με τα ακίνητα που διαθέτω!!!

Σε κάθε περίπτωση μου είπαν πως το ποσό αυτό θα επιστραφεί!! Και όμως η ίδια χρέωση επαναλήφθηκε και στις 15 Νοεμβρίου!!! Και όταν διαμαρτυρήθηκα μου είπαν ότι καθυστερεί λίγο το σύστημα.. Είπα και εγώ να τους δώσω χρόνο! Έλα, όμως που το ίδιο ποσό για τον ίδιο ακριβώς λόγο (δηλαδή εκκ παραδρομής) μου χρεώθηκε και στις 15 Δεκεμβρίου, όπως θα διαπιστώσετε από την φωτογραφία που σας επισυνάπτω και απεικονίζει τις εν λόγω συναλλαγές !!!!!

Τι άλλο να πω.. Ντροπή στην Τράπεζα Πειραιώς! Όταν είναι να σου πάρουν κάτι που τους οφείλεις το κάνουν άμεσα.. Εμάς όταν μας χρεώνουν εκ παραδρομής, ξεχνούν να μας τα επιστρέψουν. Ντροπή τους!

Μαρ. Ν.

Σχολιάστε