«Εγκληματική» ενέργεια από Lenovo – CPI;

«Εγκληματική» ενέργεια από Lenovo – CPI;

Αρχικά γράφω εκ μέρους συγγενικού προσώπου. Πριν περίπου 2 μήνες αγοράστηκε από το MG Manager καινούριο λαπτοπ Lenovo V110.  Εξ αρχής το λαπτοπ ειχε πρόβλημα, δεν είχε φωτεινότητα η οθόνη (δεν έδινε ο inverter, δεν ήταν θέμα λειτουργικού), παρά μόνο οταν την ανοιγοκλείνεις και την άφηνες σε συγκεκριμένη θέση. Το πρόβλημα δυστυχώς δεν έγινε αντιληπτό από την αρχή γιατι όπως είπα σε συγκεκριμενες θέσεις έδειχνε κανονικά και η κοπέλα είναι λίγο άσχετη και νόμιζε οτι ηταν θέμα των Windows. Μετα απο μέρες η φωτεινότητα σταματούσε και στα καλά καθούμενα και έπρεπε να κουνήσεις ξανα λίγο πάνω κάτω την οθόνη μέχρι να βρεις το σημείο να δείξει κανονικά. Με επικοινωνία που είχαμε με το κατάστημα τους είπαν να το στέλνουνε πίσω στο κατάστημα και ετσι έγινε. Το στείλανε, το είδε ο “τεχνικός” και τους είπε οτι δεν είναι τίποτα ήθελε αναβάθμιση κτλ κ τους το έστειλε πίσω γιατί δεν έγινε καλή συνεννόηση για το ποιο ήταν το πρόβλημα και προφανώς όταν το ειδε ο τεχνικός έπιασε μια σωστή θέση και δεν φάνηκε το πρόβλημα. Σε αυτο το σημείο έρχομαι εγώ. Μιλάω με την lenovo και ανοίγω case. Σώζω αρχεία, βγάζω πολλές φώτο υψηλής ανάλυσης που δείχνουν οτι το μηχάνημα είναι καινούριο σε υπέρ άριστη κατάσταση χωρίς το παραμικρό, το πακετάρω στην αρχική του συσκευασία όπως αγοράστηκε, και αναμένω τον κουριερ για παραλαβή όπως μου υπέδειξε η lenovo. Το παραλαμβάνει ο κουριερ, και μετα απο μια μερα παίρνει τηλ μια εταιρία CPI και μας ενημερώνει οτι δήθεν το λαπτοπ έχει πεσει κάτω και εχει σπάσει η οθόνη!!! Ρε παιδιά τι λετε το μηχάνημα ειναι καινούριο δεν εχει ούτε γρατζουνιά ετσι αγοράστηκε. Οχι λέει το έχετε ριξει κατω και έσπασε η οθόνη είναι φως φανάρι. Εγκεφαλικό… Λεμε να μας στείλετε φωτογραφίες. Μας λενε βεβαίως. Και μας στέλνουν! Το ρίξανε κάτω και στο σπάσανε εκείνοι!! Και μας χρεώνουν εμάς το φταίξιμο! Σας το ορκίζομαι το λαπτοπ δεν έπεσε ποτέ δεν ειχε την παραμικρή γρατζουνιά ηταν ολοκαίνουριο. Αυτο ειναι τουλάχιστον εγκληματικό, σπάσανε το λαπτοπ εσκεμμένα για να μην χρεωθούν το πρόβλημα! Σας παραθέτω 2 απο τις δικες μου φώτο και αυτές που μας στείλανε. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση καινούριο μηχάνημα γιατί? Ευχαριστώ.

Από Γιώργο Καραγιάννη

Απάντηση ignomisou.gr : Η μόνη διέξοδος που μπορείτε να βρείτε στο πρόβλημά σας είναι -κατά την ταπεινή μας άποψη- να απευθυνθείτε στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, του Υπουργείου Ανάπτυξης καλώντας στο τετραψήφιο 1520, την γραμμή του Καταναλωτή. Θα σας κατευθύνουν για το τι θα κάνετε αλλά θα πρέπει να είστε έτοιμος να παραθέσετε στην υπηρεσία αδιάσειστα στοιχεία που να τεκμηριώνουν τα λεγόμενά σας. Πρέπει πιθανόν να προσκομμίσετε φωτογραφίες την ημέρα που παραδώσατε τον υπολογιστή στον κουριερ της εταιρείας που να δείχνουν πως η οθόνη δεν είχε την ζημιά που ισχυρίζεται η εταιρεία πως εντόπισε.

Σχολιάστε