ignomisou_doy
 

Συνέβη και αυτό: Τράπεζα υποχρεώθηκε να εξοφλήσει πρόστιμο για λογαριασμό πελάτη της!

Μοιραστείτε:

FacebookTwitter


Καταναλωτής, κάτοχος δύο οχημάτων (δικύκλου και αυτοκινήτου) προσήλθε σε πιστωτικό ίδρυμα και ζήτησε να πληρώσει εμπροθέσμως τα τέλη κυκλοφορίας τους σε 12 μηνιαίες δόσεις. Όμως, εκ παραδρομής, ο αρμόδιος υπάλληλος του πιστωτικού ιδρύματος, κατά την ηλεκτρονική συναλλαγή, πλήρωσε δύο φορές τα τέλη κυκλοφορίας για το δίκυκλο και άφησε τα τέλη του αυτοκινήτου απλήρωτα. Ο καταναλωτής διαπίστωσε το λάθος δύο μήνες αργότερα, όταν και η αρμόδια Δ.Ο.Υ. του επέβαλε πρόστιμο ύψους 920 ευρώ για μη έγκαιρη πληρωμή των τελών κυκλοφορίας.

Ο καταναλωτής απευθύνθηκε στον Συνήγορο του Καταναλωτή με αίτημα να αναλάβει το πιστωτικό ίδρυμα το κόστος του προστίμου, το οποίο του επεβλήθη λόγω υπαιτιότητας του υπαλλήλου του. Κατόπιν παρέμβασης της Αρχής, το πιστωτικό ίδρυμα αναγνώρισε το σφάλμα του υπαλλήλου του και, δεδομένου ότι η Δ.Ο.Υ. απέρριψε το αίτημα για ακύρωση του προστίμου, κατέβαλε, κατόπιν παρέμβασης της Αρχής μας, το ποσό των 920 ευρώ, αναλαμβάνοντας, έτσι, όλες τις συνέπειες της υπερήμερης εξόφλησης των τελών κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.

Επιτυχής διαμεσολάβηση από την Αναπληρώτρια Συνήγορος Καταναλωτή Αθηνά Κοντογιάννη και την Ειδικό Επιστήμονα Κατερίνα Θεοχάρη.

Μοιραστείτε:

FacebookTwitter


Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημε