επισκευη κλιματιστικο
 

«Οδύσσεια» για μια επισκευή… κλιματιστικού!

Μοιραστείτε:

FacebookTwitter


Καλώ πριν από 14 ημέρες στην εξυπηρέτηση πελατών Samsung προκειμένου να επισκευάσω ένα κλιματιστικό. Με ανακρίνουν ζητώντας μου διάφορα προσωπικά στοιχεία χωρίς κάποιον προφανή λόγο και τελικά με παραπέμπουν στον συνεργάτη τους Service One. Καλώ εκεί και αφού περνάω ξανά μια μίνι ανάκριση με παραπέμπουν ομοίως στον τοπικό συνεργάτη τους. Καλώντας εκεί, το σηκώνει μια κυρία και χωρίς ανάκριση (ζητά μόνο το κινητό μου) μου λέει ότι θα με ειδοποιήσουν για ραντεβού εντός 2-3 ημέρων «γιατί υπάρχει πολύ δουλειά». Δεν επικοινωνούν ποτέ και εν συνεχεία καλώ ξανά την Samsung για να βγάλω άκρη. Αφού περνάω ξανά από ανάκριση, μια κυρία μου λέει ότι θα με βάλει στην αναμονή «για να εξετάσει το θέμα». Εν συνεχεία -και μετά απο αναμονή 6 λεπτών- μου ανακοινώνει ότι ήλεγξε το θέμα και μου προτείνει να ξανακαλέσω τον μάστορα που δεν ασχολήθηκε. Ίσως θα πρέπει να τον παρακαλέσω κιόλας. Κατά τα άλλα δαπανούν δεκάδες εργατοώρες και χρήματα για να «βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη». Με τέτοιες συμπεριφορές, εκτός από τα κινητά σας, «σκάτε» και τους πελάτες…

Καταγγελία από τον Στ. Ζα.

Μοιραστείτε:

FacebookTwitter


Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημε