online
 

Ακούει κανείς στην Γραμματεία Καταναλωτή;

Μοιραστείτε:

FacebookTwitter


Ήρθε η ώρα να μοιραστώ την χειρότερη μου εμπειρία από το GoldenBrands, του οποίου είμαι πελάτισσα καιρό και ομολογώ ότι δεν είχα παράπονο μέχρι πρότινος: έκανα δύο παραγγελίες 4/16 και 5/16. Καθυστέρηση στην καθυστέρηση και σε κάθε επικοινωνία κάθε δεύτερη ή τρίτη εβδομάδα, μου έλεγαν ότι θα έρθουν τα πράγματα. Κάποια στιγμή αρχές Σεπτέμβρη, μπαίνοντας στο account μου, είδα ότι η παραγγελία είχε ακυρωθεί και ενώ εγώ δεν είχα λάβει καμία ειδοποίηση. Και από ξεκινά το πάρτυ…
Επικοινωνία κάθε εβδομάδα για την επιστροφή των χρημάτων μου. Κάθε εβδομάδα η ίδια απάντηση, ανάλογα με την μέρα που καλώ: αν είναι Δευτέρα θα γίνει μέχρι το τέλος της εβδομάδας, αν είναι Πέμπτη ή Παρασκευή θα γίνει μέχρι την επόμενη Τρίτη. Και email με το τελευταίο να μου ζητάει συγγνώμη και να υπόσχεται ότι η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στο τέλος αυτής της εβδομάδας. Ε, σήμερα στο τηλέφωνο μου είπαν τελική μέρα Τρίτη!
Οι κυρίες στο τηλεφωνικό κέντρο ευγενέστατες, αλλά ουδείς υπεύθυνος πέρα από αυτές να απαντήσει. Η δικαιολογία: πολλές επιστροφές και έχουν καθυστέρηση, απαγορεύεται να συνδέσουν γραμμές στο τηλεφωνικό κέντρο, ο Γενικός Διευθυντής της εταιρίας κύριος Ταδόπουλος τις Παρασκευές έρχεται αργά στο γραφείο γιατί έχει συναντήσεις, θα μεταφέρουν τα παράπονα μου… Και δεν πρόκειται για μαγαζάκι άγνωστο, eshop που δεν θα το ξαναδείς.
Είπατε κάτι για παράνομη διακράτηση χρημάτων; Ελπίζω η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να έχει όρεξη να ασχοληθεί. Όπως και ο @GreekeCommerce.gr

Ρ.Χ.

Για την αντιγραφή Β. Κρ.

Μοιραστείτε:

FacebookTwitter


6 ΣΧΟΛΙΑ

  • 20 December 2016 at 10:42
    Permalink

    Τα ίδια και εγώ. Έδωσα Παραγγελία για ρολόι τον Ιούνιο. Πλήρωσα και παρέλαβα τον Αύγουστο διαφορετικό σχέδιο. Το επέστρεψα πίσω. Αυτό που είχα παραγγείλει δεν ήρθε ποτέ. Από τον Σεπτέμβριο μου κάνουν κατάθεση στον λογαριασμό μου αλλά η κατάθεση ακόμα δεν έχει γίνει. Στην πολιτική επιστροφών λένε πως η επιστροφή των χρημάτων γίνεται άμεσα. 4 μήνες μετά δεν έχω πάρει τα χρήματα μου. Δεν ξέρω αν η εν λόγω εταιρία το θεωρεί αυτό άμεσα. Φοβάμαι ότι δεν θα λάβω ποτέ τα χρήματα μου και δεν ξέρω αν για 105€ μπορώ να κάνω τίποτα.

    Reply
    • 15 March 2017 at 20:55
      Permalink

      Τα ίδια και με εμένα στο συγκεκριμένο καταστημα. Ακύρωσαν την παραγγελία λόγω έλλειψης προϊόντων και ακούω μήνες ότι θα μου επιστραφούν τα χρήματα “άμεσα”. Τώρα τρέχουν την ίδια καμπάνια, το προϊόν πωλείται ξανά στη σελίδα τους, και ζήτησα να μου το στείλουν έστω και τώρα, αφού λεφτά δεν θα δω. Η ίδια απάντηση, “θα μου επιστρεψουν τα χρήματα άμεσα”. Τέτοια έλλειψη επαγγελματισμού δεν μου έχει ξανατύχει τόσα χρόνια online αγορών, ούτε από το τελευταίο μαγαζάκι. Εγώ θα κάνω καταγγελία στη Γραμματεια Καταναλωτή, παρόλο που το δικό μου ποσό είναι ακόμα μικρότερο. Άκουσα από άλλον ότι μόλις το έκανε πληρώθηκε αμέσως – αν δεν την ενημερώσουμε κι εμείς πώς να ακούσει βρε παιδιά;

      Reply
  • 22 March 2017 at 12:29
    Permalink

    GOLDEN BRANDS: ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ !! ΜΑΚΡΙΑ !!
    Έκανα μια παραγγελία το Μάρτιο του 2016. Η παραγγελία έφτασε τον Αύγουστο του 2016. Δεν έμεινα ικανοποιημένη από το προιόν και επέστρεψα την παραγγελία ( 136 ευρώ ). Δεν μου επέστρεφαν τα χρήματα. Έπαιρνα τηλέφωνα , έστελνα μηνύματα και κάθε φορά με καθησύχαζαν ότι την επόμενη μέρα θα μου τα κατέθεταν. Δεν γινόταν ποτέ. Έφτασε Μάρτιος του 2017 και η ίδια κοροιδία. Είχαν αποφασίσει να μην μου τα επιστρέψουν. Απευθύνθηκα με e mail στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Ανταποκρίθηκε άμεσα. Μεσολάβησε και μου επέστρεψαν τα χρήματα. Είναι μεγάλοι απατεώνες. Πρέπει να το μάθει ο καταναλωτής. Απευθυνθείτε στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Κάνει δουλειά.

    Reply
  • 28 April 2017 at 11:50
    Permalink

    Εκανα και εγώ μια παραγγελία 21.8.2016 με πιθανή ημερομηνία παραλαβής 4.10.2016. Από τον Νοέμβριο αρχίζω να ενοχλώ την εταιρεία με mail και τηλέφωνα.Στην αρχή μου λένε πως η παραγγελία θα καθυστερήσει λίγο και μετά πως η παραγγελία ακυρώθηκε. Μου είπαν πως σε 15 ημέρες θα πιστωθεί η κάρτα μου με 131ευρώ,όσο ήταν και η παραγγελία.Από τότε τηλεφωνώ κάθε βδομάδα και όλο μου λένε μέχρι τέλος της βδομάδας θα πιστωθήτε.Τελευταία επικοινωνία 24.4.2017 που μου είχαν πει μέχρι την Τετάρτη θα έχουν μπει τα χρήματα.Ακόμη τίποτα.Εκτος από τις κοπέλες στο τηλεφωνικό κέντρο έχω μιλήσει με την κ.Βασιλική Μαμαρέλου και την κ.Δήμητρα Ντερμεντζάκη.

    Reply
  • 25 May 2017 at 17:28
    Permalink

    πριν ένα μηνα παρεγγιλα γιαλια υλιου ,εγραφε τιμη από 110ευρω 23ευρω. τα γιαλια μου βγηκαν μουφα ψεφτικα χειροτερα από αυτά που πουλανε στα περιπτερα με 5 ευρω. επειδή ειχα πεταξει τη σκεπασια δεν μπορουσα επιστροφή.τωρα ποτε ξανα από brandgalaxy

    Reply
  • 27 June 2017 at 07:03
    Permalink

    GOLDEN BRANDS δεν έχω ξανασυναντήσει και ελπίζω να μην συναντήσω ξανά στη ζωή μου (είμαι 46 χρονών) τέτοια απατεωνιά.
    Αρχές Ιουνίου του 2016 έδωσα μια παραγγελία για μια καλοκαιρινή τσάντα, η οποία μέχρι και Αύγουστο δεν είχε παραδοθεί. Έκανα την ακύρωση Αύγουστο του 2016 και μέχρι και σήμερα, 27/06/2017, δεν έχω πάρει τα λεφτά μου πίσω. Σε αυτό το σημείο να πω ότι είχα πραγματοποιήσει αγορές και πριν και μετά από την ακύρωση. Έπειτα ξεκινάει η ταλαιπωρία, ακριβώς όπως περιέγραψαν οι κυρίες πιο πάνω. Η πληρωμή υποτίθεται κάθε φορά που τηλεφωνώ θα γίνει την επόμενη εβδομάδα, ο υπεύθυνος “κύριος” Ταδόπουλος δεν είναι ποτέ στο γραφείο, στην ευγενική κατά τα άλλα Μαμαρέλου είπα κάποια στιγμή αν οι γονείς της ξέρουν τη “δουλεία” κάνει και πώς λέει συνέχεια ψέματα στους πελάτες οι οποίοι μπορεί να έχουν τις ίδιες οικονομικές ανάγκες με την ίδια.
    Σήμερα θα στείλω email στο Συνήγορο του Καταναλωτή κάτι που έπρεπε να είχα ήδη κάνει.

    Reply

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημε